Dažniausiai užduodami klausimai
MANO PASKYRA
Puslapio viršuje, kairiajame arba dešiniajame kampe, užveskite pelytę ant „Prisijungti“ ir paspauskite ant mygtuko „Sukurti paskyrą“. Užpildykite reikiamus laukus, sutikite su taisyklėmis ir spauskite „Sukurti“. Atlikę šiuos žingsnius turėtumėte gauti patvirtinimo laišką.
Taip, registruoti vartotojai gali atnaujinti savo kontaktinius duomenis. Prisijunkite prie savo paskyros, spauskite „Mano paskyra“. Paskyros informacijos apačioje spauskite mygtuką "Peržiūrėti", o tuomet „Redaguoti“.
UŽSAKYMAS
Taip, galite apsipirkti ne tik su registruota paskyra, bet ir kaip svečias.
Apsilankykite mūsų internetinėje parduotuvėje armele.lt, pasirinkite norimus produktus ir įsidėkite juos į krepšelį. Krepšelyje pasirinkite pristatymo būdą, vežėją ir jeigu aktualu, paštomatą. Tuomet spauskite "Pradėti užsakymą" mygtuką. Atlikite apmokėjimą vadovaudamiesi pateiktais nurodymais. Galite pirkti kaip svečias arba kaip registruotas vartotojas. Suveskite reikalingus duomenis ir spauskite mygtuką "Mokėti dabar". Tuomet pasirinkite mokėjimo būdą ir spauskite „Mokėti“. Patvirtinimą apie užsakymą gausite nurodytu el. paštu. Jei turite klausimų, rašykite mums el. paštu info@armele.lt..
Užsakymą galime atšaukti ar pakeisti tik tada, kai jis dar nėra išsiųstas.Norėdami pakeisti ar atšaukti užsakymą, susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 641 33 937 arba el. paštu info@armele.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio arba vardo ir pavardės.
Jei užsakymas dar nėra išsiųstas, galite pakeisti pristatymo adresą, susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 641 33 937 arba el. paštu info@armele.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio arba vardo ir pavardės.
Sėkmingai atlikus užsakymą, gausite patvirtinimo laišką į nurodytą el. paštą. Jei patvirtinimo nematote, patikrinkite, ar teisingai įvedėte el. pašto adresą ir ar laiškas nepateko į „Spam/Junk“ aplanką.
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite elektroninį laišką su siuntos numeriu ir nuoroda, kurioje galėsite sekti savo siuntos būseną ir vietą.
Kai vyksta nemokamų mėginėlių akcija, krepšelyje po pasirinktais produktais matysite pranešimą su užrašu "PASIRINKITE NEMOKAMUS MĖGINĖLIUS". Po šiuo pranešimu bus pateikiami produktų mėginėliai. Pasirinkus mėginėlius, spustelėkite mygtuką „Į krepšelį“. Turėkite omenyje, kad 2 tokių pačių mėginėlių pasirinkti negalima.
APMOKĖJIMAS
Priimame mokėjimus už prekes naudojantis mokėjimų internetu platformomis, Google Pay ir Apple Pay, taip pat Paysera, Swedbank, SEB, Luminor, Ciatadele, Revolut, Šiaulių banko, URBO ir LKU elektronine bankininkyste, Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis, bei bankiniu pavedimu.
Visos operacijos armele.lt yra šifruojamos, siekiant užtikrinti saugumą ir sklandų apsipirkimą.
Taip. Jei norite, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui, įrašykite savo Įmonės pavadinimą. Su Jumis susisieksime el.paštu dėl reikalingos papildomos informacijos.
Pirkinių krepšelyje spauskite mygtuką "Pradėti užsakymą". Naujame lange matysite skiltį "Nuolaidos kodas". Įveskite galiojantį nuolaidos kodą ir spauskite mygtuką "Pritaikyti".
PRISTATYMAS
Pristatymas galimas LP express, Omniva ir DPD paštomatais ir yra nemokamas perkant už 39€ ar daugiau. Nepasiekus šios sumos, taikomas fiksuotas 2.99€ siuntimo mokestis.
Galimas pristatymas Omniva kurjeriu:
- perkant iki 79 € pristatymo kaina – 10€.
- perkant už 79 € ir daugiau – pristatymas nemokamas!
Taip pat yra galimas pristatymas DPD kurjeriu:
- perkant iki 79 € pristatymo kaina – 7€.
- perkant už 79 € ir daugiau – pristatymas nemokamas!
Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, užsakymus Lietuvoje įprastai apdorojame per 1-2 darbo dienas ir pristatome per 1-2 darbo dienas. Tarptautinio pristatymo laikas gali skirtis. Atkreipkite dėmesį, kad per išpardavimus ar švenčių laikotarpiu pristatymas gali trukti ilgiau ar šiek tiek vėluoti dėl didelio užsakymų kiekio. Daugiau informacijos galite rasti Pristatymo skiltyje.
Taip, pristatome prekes tarptautiniu mastu. Pristatymo mokesčiai ir laikas priklauso nuo vietovės ir yra apskaičiuoti atitinkamai. Į pristatymo ir produktų kainą neįskaičiuoti gavėjo šalyje taikomi muito, importo ar kiti mokesčiai. Mes už šiuos mokesčius neatsakome. Daugiau informacijos galite gauti susisiekę el. paštu info@armele.lt.
Rašykite mums info@armele.lt.– padėsime išspręsti šią problemą.
GRĄŽINIMAS
Jei nesate patenkinti pirkiniu, grąžinimus priimame per 14 dienas nuo pristatymo datos, jei prekė atitinka mūsų grąžinimo sąlygas. Produktas turi būti nenaudotas, originalioje pakuotėje ir tinkamas pakartotiniam pardavimui. Daugiau informacijos rasite mūsų Grąžinimo taisyklėse arba susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Jei manote, kad gavote neteisingas prekes, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 641 33 937 arba el. paštu info@armele.lt.
Jei gavote siuntą ir trūksta užsakytų prekių, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 641 33 937 arba el. paštu info@armele.lt.
Jei gavote brokuotas prekes, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@armele.lt ir prisegti pažeistų prekių nuotraukas bei detalią apžvalgą.
SPECIALŪS PASIŪLYMAI
Apie visus galiojančius nuolaidos kodus, specialius pasiūlymus ir akcijas galite sužinoti užsiprenumeravę mūsų naujienlaiškį arba sekdami mūsų socialinių tinklų paskyras.
Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį armele.lt, kad gautumėte naujausią informaciją apie produktų naujienas, išskirtinius pasiūlymus, nuolaidų kodus ir kt.
BENDRIEJI KLAUSIMAI DĖL MŪSŲ PRODUKTŲ
Siūlome išskirtinių kosmetikos prekės ženklų asortimentą ir mūsų pačių sukurtą „BIO INNOVATION” liniją, kurią „Ecocert France” sertifikavo kaip ekologišką pagal „Cosmos Organic” standartą. Mes siūlome veido, kūno ir plaukų priežiūros priemones, kurios yra natūralios, ekologiškos ir kruopščiai atrinktos, siekiant užtikrinti kokybę ir prieinamą kainą.
Taip, kai kurie mūsų asortimento produktai, tokie kaip „BIO INNOVATION” ir kai kurie „Corine de Farme“ produktai, yra sertifikuoti kaip ekologiški pagal „Ecocert France” standartą. Nors ne visi mūsų produktai yra ekologiški, visada siekiame užtikrinti kokybiškas sudedamąsias dalis ir tvarumą.
Mūsų produktai yra sukurti iš aukštos kokybės, natūralių ingredientų, siekiant užtikrinti jų švelnumą odai. Tačiau jei turite itin jautrią odą ar alergijų, rekomenduojame pasikonsultuoti su dermatologu prieš naudojimą. Išsamiau apie produktų sudedamąsias dalis ir alergijas galite sužinoti peržiūrėję produktų aprašymus.
KONTAKTAI
Kilus klausimams ar turint pastebėjimų, kviečiame rašyti mums el.paštu info@armele.lt. Mūsų komanda mielai atsakys į jums iškilusius klausimus.
Taip pat, jei pastebite techninę problemą arba kažkas neveikia taip, kaip turėtų, būtume dėkingi, jei apie tai praneštumėte mums, kad galėtume išspręsti iškilusią problemą.
Šiuo metu neturime fizinės parduotuvės, tačiau kai kuriuos produktus galite peržiūrėti mūsų ofise Vilniuje, adresu Kedrų g. 4 (Rimi pastato antrame aukšte). Nors veikiame kaip internetinė parduotuvė, galite pateikti užsakymą ir pasirinkti nemokamą atsiėmimą mūsų ofise nurodytu adresu.
Drąsiai kreipkitės el. paštu: info@armele.lt – mielai atsakysime į visus jūsų klausimus.