Pirkimo sąlygos
1. Sąvokos
1.1. Pardavėjas – UAB ARMELE, įmonės kodas 304588365, PVM mokėtojo kodas LT100011462210, registruotas buveinės adresas Kedrų g. 4, Vilnius,
1.2. Armele.lt – elektroninė parduotuvė, esanti adresu armele.lt, kurioje Pirkėjas gali įsigyti prekes ir (ar) Dovanų kuponus ar gauti per ją teikiamas paslaugas.
1.3. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo šešiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo; 4) visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.
1.4. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.5. Dovanų kuponas – iš anksto apmokėta dovanų kortelė, suteikianti teisę Dovanų kupono turėtojui šiose taisyklėse numatyta tvarka įsigyti prekių ar paslaugų.
1.6. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.
1.7. Taisyklės – šios „Pirkimo–pardavimo elektroninėje parduotuvėje armele.lt taisyklės“.
1.8. Paskyra – Pirkėjo registravimosi armele.lt rezultatas, dėl kurio sukuriama jo asmeninius duomenis ir užsakymų istoriją sauganti sąskaita (account).
1.9. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Pirkėjas patvirtina susipažinęs ir sutinkantis su Taisyklėmis, pažymėdamas varnelę prie teiginio „Susipažinau ir sutinku su Sąlygomis“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu–pardavimu armele.lt susijusios sąlygos.
2.2. Pirkti armele.lt turi teisę tik Pirkėjai, kaip jie apibrėžti Taisyklių 1.3. punkte. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles ir susipažinęs su Privatumo politika (Taisyklių 2.4. punktas), patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes armele.lt.
2.3. Iškilus būtinybei ar esant Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms, Pardavėjas turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Apie tai Pirkėjai bus informuojami prisijungę prie armele.lt arba armele.lt pirkdami prekes pirmąjį kartą po naujos redakcijos Taisyklių įsigaliojimo. Nauja Taisyklių redakcija įsigalioja ją paskelbus armele.lt.
2.4. Pirkėjas privalo susipažinti su Pardavėjo patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika, kurioje skelbiamos asmens duomenų tvarkymo sąlygos. Visais su asmens duomenų tvarkymu susijusiais klausimais, Pirkėjas turi kreiptis Privatumo politikoje numatyta tvarka.
2.5. Pildant užsakymą armele.lt, Pirkėjas turi įvesti savo vardą, pavardę, gyvenamos vietos adresą, telefoną, el. pašto adresą. Pardavėjas užtikrina, kad šie duomenys bus naudojami Privatumo politikoje nurodytomis sąlygomis.
2.6. Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, visais atvejais už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako pats Pirkėjas.
3. Prekių užsakymas, pirkimo–pardavimo teisinių santykių sukūrimo momentas
3.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes ir (ar) Dovanų kuponus armele.lt pasirinkdamas vieną iš šių būdų:
3.1.1. internetu užsiregistruodamas armele.lt (įvesdamas savo registracijos vardą, el. paštą ir slaptažodį);
3.1.2. internetu nesiregistruodamas armele.lt.
3.2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes ir (ar) Dovanų kuponus vienu iš Taisyklių 3.1.1.–3.1.2. punktuose nurodytų būdų, atitinkamuose Pardavėjo pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti Privatumo politikoje numatytus tinkamam užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis. Pirkėjas atsakingas už pateikiamų Asmens duomenų teisingumą.
3.3. Kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą prekę ir (ar) Dovanų kuponą bei suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas, patvirtinimas ir užsakymo apmokėjimas, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado pirkimo–pardavimo teisiniai santykiai ir sudaryta pirkimo–pardavimo sutartis. Pardavėjas siunčia Pirkėjui užsakymo patvirtinimą kartu su sąskaita faktūra Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu.
3.4. Kiekvienas Pirkėjo užsakymas saugomas armele.lt duomenų bazėje.
4. Pirkėjo teisės
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes ir (ar) įsigyti Dovanų kuponus armele.lt šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.4. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka. Ši teisė netaikoma įsigyjant Dovanų kuponą.
4.5. Pirkėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje ir teisės aktuose.
5. Pirkėjo įsipareigojimai
5.1. Pirkėjas, naudodamasis armele.lt, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų armele.lt, bei nepažeisti teisės aktų, Pardavėjo bei kitų Pirkėjų teisių.
5.2. Pirkėjas privalo sumokėti už užsakytas prekes ir (ar) Dovanų kuponus bei priimti juos šių Taisyklių nustatyta tvarka.
6. Pardavėjo teisės
6.1. Pardavėjas turi teisę keisti, sustabdyti ar nutraukti tam tikrų armele.lt funkcijų veikimą ar dalį jų, taip pat keisti armele.lt esančių elementų išdėstymą.
6.2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti armele.lt veiklą. Tokiu atveju visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami.
6.3. Pardavėjas turi teisę keisti prekių, parduodamų armele.lt, pardavimo apimtį, kiekį, asortimentą, Dovanų kuponų sąlygas, nutraukti visų ar dalies prekių ir (ar) Dovanų kuponų pardavimą.
6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo, anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes ir (ar) Dovanų kuponus per 3 (tris) darbo dienas.
6.5. Pardavėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje, kituose armele.lt dokumentuose ir teisės aktuose.
7. Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir kitų armele.lt dokumentų nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis armele.lt.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja armele.lt aiškiai ir suprantamai suteikti Pirkėjui informaciją, įtvirtintą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 straipsnyje.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos ir teisės aktų nustatyta tvarka.
7.4. Iki užsakymo pateikimo informuoti Pirkėją apie užsakymo įvykdymui reikšmingų armele.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą, taip pat Taisyklių 6.2.–6.3. punktuose nurodytus pakeitimus. Informacijos pateikimas armele.lt laikomas tinkamu informavimu.
7.5. Taisyklių numatytomis sąlygomis Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas prekes ir (ar) Dovanų kuponus ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.
7.6. Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus nedelsiant, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.
7.7. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
7.8. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.
8. Dovanų kuponų įsigijimo sąlygos ir tvarka
8.1. Pirkėjas armele.lt turi galimybę įsigyti nurodytos vertės Dovanų kuponą, kuris gali būti elektroninis arba fizinis.
8.2. Pirkėjas turi teisę nurodyti Pardavėjui Dovanų kuponą pristatyti Pirkėjui arba kaip dovaną kitam Pirkėjo nurodytam asmeniui. Įsigyjant Dovanų kuponą kaip dovaną, Pirkėjas gali be papildomo mokesčio užrašyti sveikinimą.
8.3. Dovanų kuponas patvirtina turėtojo teisę naudotis jame nurodyta pinigų suma.
8.4. Dovanų kuponas galioja 6 (šešis) mėnesius nuo jo įsigijimo dienos. Dovanų kupono galiojimas nepratęsiamas.
8.5. Dovanų kuponu galima pasinaudoti apsiperkant vieną kartą armele.lt arba fizinėje parduotuvėje. Norint pasinaudoti Dovanų kuponu fizinėje parduotuvėje, jo spausdinti nebūtina, užtenka parodyti Dovanų kuponą telefone.
8.6. Dovanų kupono negalima panaudoti įsigyjant kitą Dovanų kuponą.
8.7. Pageidaujamai pirkimo sumai viršijus Dovanų kupono vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti pavedimu arba kreditine kortele.
8.8. Dovanų kupono turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei jame nurodyta, likusi suma Dovanų kupono turėtojui negrąžinama.
8.9. Dovanų kuponas nėra grąžinamas ir į pinigus nėra keičiamas.
8.10. Dovanų kuponai nedalyvauja specialiose akcijose ar pasiūlymuose, išskyrus atvejus kai prie Dovanų kupono yra aiškiai nurodyta kitaip.
8.11. Už įsigyjamus Dovanų kuponus lojalumo taškai nėra kaupiami.
8.12. Jei Dovanų kuponas nebuvo panaudotas galiojimo laikotarpiu, pinigai nėra grąžinami ir laikoma, kad prekė ar paslauga yra suteikta.
9. Prekių ir (ar) Dovanų kuponų kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
9.1. Prekių ir (ar) Dovanų kuponų kainos armele.lt suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį.
9.2. Už užsisakytas prekes ir (ar) Dovanų kuponus Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:
9.2.1. naudojantis elektronine bankininkyste;
9.2.2. naudojantis mokėjimų internetu platformomis.
9.3. Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekę ir (ar) Dovanų kuponą, patvirtinamas užsakymas ir pradedamas skaičiuoti pristatymo terminas.
9.4. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai –sąskaitos faktūros – jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu iš karto po užsakymo apmokėjimo patvirtinimo. Sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
9.5. Perkant Dovanų kuponus, PVM sąskaita-faktūra neišrašoma. Pirkėjui pageidaujant, išrašomas Dovanų kupono priėmimo-perdavimo aktas. Sąskaita-faktūra gali būti išrašoma tik pasinaudojus paslauga.
9.6. Prekių ir (ar) Dovanų kupono kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai prekės ir (ar) Dovanų kupono kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės ir (ar) Dovanų kupono nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.
10. Prekių ir (ar) Dovanų kuponų pristatymas
10.1. Elektroninis Dovanų kuponas pristatomas Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu nemokamai gavus apmokėjimą.
10.2. Užsakydamas prekes ir (ar) popierinį Dovanų kuponą Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš dviejų pristatymo būdų: registruotu paštu arba kurjeriu. Pristatymo sąlygos bei įkainiai pateikti www.armele.lt skiltyje "Pristatymas".
10.2. Pardavėjas pasilieka teisę keisti pristatymo mokestį ir pirkinio sumą, nuo kurios pristatymas nemokamas.
10.3. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių ir (ar) Dovanų kupono pristatymo vietą.
10.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba priima kitas konkretus asmuo, kuris nurodytas kaip siuntinio gavėjas.
10.5. Prekes gali pristatyti pats Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
10.6. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, kad įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.
10.7. Gavęs prekes Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti apžiūrint prekių išorę) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir (ar) prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
10.8. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui, vadovaudamasis pristatymo aprašyme nurodytais terminais. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas. Jei papildomo pristatymo termino nepavyksta suderinti, arba pardavėjas nepristato prekių per papildomą terminą, Pirkėjas gali atsisakyti prekių pirkimo–pardavimo sutarties, o Pardavėjas privalo nedelsdamas grąžinti vartotojui visas jo sumokėtas sumas.
10.9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės ir (ar) Dovanų kuponas Pirkėjui nėra pateikiamas arba pateikiamas ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo nepriklausančių aplinkybių.
10.10. Dovanų kupono ir (ar) prekių atsitiktinio sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė ir (ar) Dovanų kuponas perduotas Pirkėjui.
11. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
11.1. Kiekvienos armele.lt parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
11.2. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės, t. y. prekių savybės atitinka prekės aprašymą. Prekė atitinka pirkimo-pardavimo sutartį, jei:
11.2.1. prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį reklamuodamas tą prekę armele.lt;
11.2.2. prekė tinka naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;
11.2.3. prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį ir gamintojo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą dėl daikto konkrečių savybių.
11.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad armele.lt esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.
11.4. Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
12. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka
12.1. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties:
12.1.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti įsigydamas Dovanų kuponus bei sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.
12.1.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu [email protected]. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
12.1.3. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo–pardavimo sutarties, kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
12.1.4. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
12.2. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės:
12.2.1. Pirkėjas turi teisę lūkesčių netenkinančias prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu [email protected].
12.2.2. Gavęs prekes, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis, tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo, prekėmis. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
12.2.3. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
12.3. Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės:
12.3.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos, vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
12.3.2. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo–priėmimo dokumente arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:
12.3.2.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
12.3.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
12.3.2.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
12.3.2.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
12.3.4. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
12.3.4.1. pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu [email protected], pranešime nurodant grąžinamas prekes;
12.3.4.2. užpildyti prekės grąžinimo formą.
12.3.5. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per 2 metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos. Pirkėjas, siekdamas įgyvendinti šiame punkte nustatytas teises, privalo pranešti Pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.
12.3.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
12.3.7. Pirkėjas turi sumokėti už prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas išlaidas. Grąžinant prekes, vadovaujamasi Taisyklių 12.5. punktu.
12.3.8. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
12.3.9. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
12.4. Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes:
12.4.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) kalendorines dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu [email protected] arba paskambinęs telefono numeriu +370 641 33 937. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus nedelsdamas.
12.4.2. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 12.5. punkte.
12.5. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka:
12.5.1. Teise grąžinti tinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Visos grąžinamos prekės turi būti arba neišpakuotos, arba gali būti išpakuotos, bet yra tinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
12.5.2. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.
12.5.3. Grąžindamas prekes, Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
12.5.4. Jei Pirkėjas armele.lt įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t. y. Pirkėjas gali naudotis prekių grąžinimui numatytomis teisėmis tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 12.5.1. punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.
12.5.5. Pirkėjas, pasinaudojęs Taisyklių 12.1.-12.4. punktuose numatytomis teisėmis, turi įvykdyti Taisyklėse numatytus reikalavimus dėl prekių grąžinimo ir laikytis jose numatytos tvarkos.
12.5.6. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas į Pardavėjo parduotuves, grąžindamas per kurjerius arba išsiųsdamas paštu. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą.
12.5.7. Jei Pirkėjas pasinaudojo Taisyklių 12.1.-12.4. punktuose įtvirtintomis teisėmis, pinigai jam grąžinami minėtuose punktuose nustatytais terminais.
12.5.8. Patvirtindamas šias Taisykles, Pirkėjas sutinka, kad pinigai jam būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
12.5.9. Pasinaudojus Taisyklių 12.1.-12.2. punktuose įtvirtintomis teisėmis, Pirkėjui grąžinama: prekės kaina. Pasinaudojus Taisyklių 12.3.-12.4. punktuose įtvirtintomis teisėmis, Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, prekės pristatymo išlaidos, prekės grąžinimo išlaidos.
12.5.10. Prekės pristatymo išlaidos negrąžinamos, jei Pirkėjas pasirinko kitą nei Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą, skelbiama www.armele.lt "Pristatymas" skiltyje.
12.5.11. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 12.5.1. punktui.
13. Atsakomybė
13.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis armele.lt.
13.2. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei armele.lt naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie armele.lt naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
13.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
13.4. Jei armele.lt pateiktos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų tinklapius, tai Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ir tiksli. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji asmenys. Pardavėjas nėra įpareigotas patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.
14. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
14.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti armele.lt įvairias akcijas ar žaidimus.
14.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų ar žaidimų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet kokie akcijų sąlygų pakeitimai ar panaikinimas galioja nuo pakeitimų (panaikinimo) priėmimo momento.
15. Apsikeitimas informacija
15.1. Pardavėjas šių Taisyklių numatyta tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar užsakant prekes nurodytu elektroninio pašto adresu.
15.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo armele.lt skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
15.3. Pirkėjas visus prašymus ir pranešimus, susijusius su asmens duomenų tvarkymu, siunčia Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
16. Baigiamosios nuostatos
16.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
16.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
16.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų keliu. Atsakymas į vartotojo pretenziją privalo būti pateikiamas raštu per 14 kalendorinių dienų. Nepavykus susitarti per 28 kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
16.4. Prašymą ir (ar) skundą dėl armele.lt įsigytos prekės ir (ar) Dovanų kupono Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 852626751, faks. 852791466, el. paštu [email protected], interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
Pristatymas
Pristatymas galimas LP express, Omniva ir DPD paštomatais ir yra nemokamas perkant už 39€ ar daugiau. Nepasiekus šios sumos, taikomas fiksuotas 3,50€ siuntimo mokestis.
Taip pat yra galimas pristatymas Omniva kurjeriu:
- perkant iki 39 € pristatymo kaina – 5.90 €
- perkant už 39–79 € pristatymo kaina – 4.50 €
- perkant už 79 € ir daugiau – pristatymas nemokamas!
Lietuvoje užsakymus pristatysime į Jums patogų paštomatą* arba per pasirinktą kurjerį. Standartiškai prekes pristatome per 1-2 d.d., esant dideliam užsakymų kiekiui galimas vėlavimas. Tikslų pristatymo laikotarpį matysite renkantis pristatymo būdą.
Pristatymo kaina Europoje apskaičiuojama atskirai, kai nurodomas pristatymo adresas. Į pristatymo ir produktų kainą neįskaičiuoti gavėjo šalyje taikomi muito, importo ar kiti mokesčiai. Pardavėjas už šiuos mokesčius neatsako.
Produktų kainos nurodytos eurais, įskaitant PVM ir neįskaitant pristatymo išlaidų.
Grąžinimas
1. Užsakymo atšaukimas
Jei persigalvojote dėl užsakymo, galite jį atšaukti per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo patvirtinimo. Jei prekės jau buvo išsiųstos, turėsite jas grąžinti savo sąskaita. Prašome informuoti mus el. paštu [email protected].
2. Grąžinimo sąlygos
Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo, jei jos nebuvo naudotos ir neprarado prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje ir tos pačios komplektacijos, kaip buvo pristatytos. Jei pakuotė buvo pažeista arba prekės buvo naudotos, grąžinimas gali būti nepriimtas, siekiant užtikrinti higienos ir sveikatos apsaugos reikalavimus.
3. Nekokybiškos prekės
Jei gavote nekokybišką prekę, praneškite apie tai mums per 7 dienas nuo prekės gavimo. Mūsų kokybės skyrius įvertins ar prekė gali būti įvertinta nuotoliniu būdu (pvz., iš nuotraukų), ar ją reikia grąžinti mums. Jei prekė bus įvertinta kaip nekokybiška, pakeisime ją nauja arba grąžinsime pinigus, atsižvelgiant į jūsų pageidavimą.
4. Prekės grąžinimo procedūra
Norint grąžinti prekę, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] ir užpildykite atsiųstą grąžinimo formą. Užpildytą formą ir pirkimą patvirtinantį dokumentą pridėkite prie siuntinio arba atsiųskite skanuotą kopiją el. paštu. Mes grąžinsime pinigus per 14 dienų nuo prekės gavimo ir patikrinimo, kad ji atitinka grąžinimo sąlygas.
5. Grąžinimo išlaidos
Grąžinant kokybiškas prekes, grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Jei prekė yra nekokybiška, mes padengiame siuntimo išlaidas.
6. Grąžinimo sąlygų nesilaikymas
Turime teisę atsisakyti priimti jūsų grąžinamas prekes, jei jos neatitinka grąžinimo sąlygų. Tokiu atveju prekės gali būti išsiųstos atgal pirkėjui, jei jis padengia siuntimo išlaidas. Jei pirkėjas atsisako mokėti už siuntimą, prekės bus laikomos 10 darbo dienų, po kurių jos gali būti sunaikintos.
7. Pinigų grąžinimas
Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo prekės grąžinimo ir patvirtinimo, kad prekė atitinka grąžinimo sąlygas. Grąžinimai atliekami tik banko pavedimu į jūsų nurodytą sąskaitą.
8. Alerginės reakcijos
Jei mūsų produktas sukelia alerginę reakciją, tai nereiškia, kad prekė yra nekokybiška. Rekomenduojame prieš naudojant kosmetiką išbandyti ją ant vidinės riešo pusės, kad išvengtumėte galimų reakcijų. Jei įvyko alerginė reakcija, nedelsiant nutraukite produkto naudojimą ir informuokite mus.
9. Vartotojų ginčai
Vartotojų ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 852626751, el. paštu [email protected], www.vvtat.lt) arba pateikiant prašymą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje (http://ec.europa.eu/odr).
Privatumo politika
1. ĮVADAS
- UAB „Armele“ (toliau – Įmonė), įmonės kodas 304588365, vykdo veiklą kosmetikos produktų pardavimo srityje. Įmonės veikla grindžiama skaidrumu, sąžiningumu ir atsakomybe.
- Mūsų tikslas – greitai ir lanksčiai reaguoti į klientų poreikius, atsižvelgiant į jų atsiliepimus ir pastabas. Vertiname objektyvią informaciją ir profesionaliai patariame, pritaikydami sprendimus prie konkrečių kliento poreikių. Klientas yra svarbiausia mūsų įmonės dalis, todėl nuolat tobulėjame ir dirbame kaip profesionalai, siekdami patenkinti jų poreikius.
- Gerbiame savo klientų ir kitų duomenų subjektų teisę į jų asmens duomenų privatumą ir apdorojame juos teisėtai bei sąžiningai.
- Renkame tik tuos klientų duomenis, kurie yra reikalingi paslaugų teikimui, produktų pardavimui ir veiklos vykdymui, taip pat naudojantis mūsų interneto svetaine (toliau – Svetainė). Užtikriname, kad visi renkami ir apdorojami klientų duomenys bus saugūs ir naudojami tik konkrečiam tikslui.
- Perduodami mums savo asmens duomenis, jūs sutinkate su šios Privatumo politikos sąlygomis.
- Privatumo politikos tikslas – informuoti apie mūsų užtikrinamą klientų privatumo apsaugą, paaiškinti, kaip saugome asmens duomenis, ir padėti klientams suprasti jų teises.
2. SĄVOKOS
- Klientas – bet kuris fizinis asmuo, duomenų subjektas, kuris užsisako, perka, naudojasi arba yra išreiškęs norą naudotis įmonės paslaugomis.
- Asmens duomenys – bet kokia informacija, tiesiogiai arba netiesiogiai susijusi su klientu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti nustatyta. Asmens duomenų tvarkymas apima bet kokią su asmens duomenimis atliekamą operaciją (įskaitant rinkimą, įrašymą, saugojimą, redagavimą, perdavimą ir kt.).
- Paslaugos – bet kokie įmonės siūlomi produktai ar paslaugos, tiek elektroniniu, tiek neelektroniniu būdu.
3. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
- Įmonė tvarko asmens duomenis, vadovaudamasi Europos Sąjungos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 (toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais.
- Tvarkomų duomenų apimtis priklauso nuo paslaugų, kurias klientas užsako, perka ar naudoja, taip pat nuo pateiktos informacijos, kai klientas naudojasi mūsų svetaine arba užsiregistruoja paslaugoms.
4. ASMENS DUOMENŲ ŠALTINIAI
- Klientas pats pateikia asmens duomenis, kai kreipiasi į įmonę, užsako prekes, registruojasi, dalyvauja lojalumo programose, loterijose, tyrimuose ar apklausose, komentuoja arba užsiprenumeruoja naujienlaiškius.