Prekių grąžinimas
1. Užsakymo atšaukimas
Jei persigalvojote dėl užsakymo, galite jį atšaukti per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo patvirtinimo. Jei prekės jau buvo išsiųstos, turėsite jas grąžinti savo sąskaita. Prašome informuoti mus el. paštu [email protected].
2. Grąžinimo sąlygos
Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo, jei jos nebuvo naudotos ir neprarado prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje ir tos pačios komplektacijos, kaip buvo pristatytos. Jei pakuotė buvo pažeista arba prekės buvo naudotos, grąžinimas gali būti nepriimtas, siekiant užtikrinti higienos ir sveikatos apsaugos reikalavimus.
3. Nekokybiškos prekės
Jei gavote nekokybišką prekę, praneškite apie tai mums per 7 dienas nuo prekės gavimo. Mūsų kokybės skyrius įvertins ar prekė gali būti įvertinta nuotoliniu būdu (pvz., iš nuotraukų), ar ją reikia grąžinti mums. Jei prekė bus įvertinta kaip nekokybiška, pakeisime ją nauja arba grąžinsime pinigus, atsižvelgiant į jūsų pageidavimą.
4. Prekės grąžinimo procedūra
Norint grąžinti prekę, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] ir užpildykite atsiųstą grąžinimo formą. Užpildytą formą ir pirkimą patvirtinantį dokumentą pridėkite prie siuntinio arba atsiųskite skanuotą kopiją el. paštu. Mes grąžinsime pinigus per 14 dienų nuo prekės gavimo ir patikrinimo, kad ji atitinka grąžinimo sąlygas.
5. Grąžinimo išlaidos
Grąžinant kokybiškas prekes, grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Jei prekė yra nekokybiška, mes padengiame siuntimo išlaidas.
6. Grąžinimo sąlygų nesilaikymas
Turime teisę atsisakyti priimti jūsų grąžinamas prekes, jei jos neatitinka grąžinimo sąlygų. Tokiu atveju prekės gali būti išsiųstos atgal pirkėjui, jei jis padengia siuntimo išlaidas. Jei pirkėjas atsisako mokėti už siuntimą, prekės bus laikomos 10 darbo dienų, po kurių jos gali būti sunaikintos.
7. Pinigų grąžinimas
Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo prekės grąžinimo ir patvirtinimo, kad prekė atitinka grąžinimo sąlygas. Grąžinimai atliekami tik banko pavedimu į jūsų nurodytą sąskaitą.
8. Alerginės reakcijos
Jei mūsų produktas sukelia alerginę reakciją, tai nereiškia, kad prekė yra nekokybiška. Rekomenduojame prieš naudojant kosmetiką išbandyti ją ant vidinės riešo pusės, kad išvengtumėte galimų reakcijų. Jei įvyko alerginė reakcija, nedelsiant nutraukite produkto naudojimą ir informuokite mus.
9. Vartotojų ginčai
Vartotojų ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 852626751, el. paštu [email protected], www.vvtat.lt) arba pateikiant prašymą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje (http://ec.europa.eu/odr).